
-ناراحَتۍ؟ +نَـــہ -پَ چِرا مثِ قَبل نِمیخَندۍ ... +چیزه خَنده دارۍ میبینۍ تۅ زندِگیم...؟ -خُب نـَـہ ، ولۍ قبلا بیشَتَر میخَندیدۍ ... +قبلا ، قبلا بــــــــــوود! -وَلۍ خۅدِت الآن گُفتۍ ڪه ناراحَت نیستۍ... +گُفتَم ناراحَت نیسَم ... میدونۍ؟؟ کُلاًدیگه اِحساس نمۍڪُنم چیزیو.. اَز رَفت وآمَدا ناراحَت نمیشَم ... دیگه ڪَسۍ ناراحَتَم نمۍکُنه! دیواراۍ اُتاقَم دیگه تڪرارۍ نیس واسَم ڪُلاً حِس نَدارَم دیگه :) بۍ حِسۍ میدونۍ چیه ؟ دیگه هیچی قَشنَگ نۍ ... :) -تو مُردی بَدبَخت... +میدونَم :)) xa0...
ادامه مطلب