ب من سخت بگیر اما در آغوشت....

متن مرتبط با «38134» در سایت ب من سخت بگیر اما در آغوشت.... نوشته شده است

381

  • نیلوبلاگ

    گفــــ: مَـن چیتَـــــم ؟؟؟ گفتَــــم عِشقـــَم♡گفـــــ:فَقط عِشقتــــ؟!! گفتَـــــم نَفَسمے➣گفـــــ:نَباشَـــــم چے میشہ؟؟؟ گفتَــــم: دیہ دنیــارو میخــام چیکار✖گفــــ:واسَــم چیکارا میکنے؟؟؟ گفتَـــــم:دنیـارو بہ آتیش میکشَــم↯↯↯ گفــــ:دوسَم دارے؟؟؟ گفتَـــــم بیشتَـــر از خــودم✔گفـــــ: میتــونے ثابتـــ کنے؟؟؟ گفتَـــم: لبـــــ تَر کن کافیہ!!!! گفــــــــــ: اگہ دوسَم دارے بیخیالم شو... [↯↯ همیـــــن ↯↯]...

    ادامه مطلب