
✘ من اگه قرار بود همه رو ببخشم ...!که آدم نمیشدم ✧ خدا ✧میشدم...حاجی کینه ای نیستم ولی خب آلزایمر هم ندارم ...√بعضی وقتا √بعضی آدما√تو یه لحظه ..√با یه حرکت√با یه حرف..√خودشونو برای همیشه ...√از چشمت میندازن..↯دارم یاد میگیرم به هر کسیاندازه لیاقتش بها بدم ↯↯نه اندازه ی مرامم...
ادامه مطلب