ب من سخت بگیر اما در آغوشت....

متن مرتبط با «3830» در سایت ب من سخت بگیر اما در آغوشت.... نوشته شده است

383

  • نیلوبلاگ

    ✘ من اگه قرار بود همه رو ببخشم ...!که آدم نمیشدم ✧ خدا ✧میشدم...حاجی کینه ای نیستم ولی خب آلزایمر هم ندارم ...√بعضی وقتا √بعضی آدما√تو یه لحظه ..√با یه حرکت√با یه حرف..√خودشونو برای همیشه ...√از چشمت میندازن..↯دارم یاد میگیرم به هر کسیاندازه لیاقتش بها بدم ↯↯نه اندازه ی مرامم...

    ادامه مطلب