ب من سخت بگیر اما در آغوشت....

متن مرتبط با «384 bridge street» در سایت ب من سخت بگیر اما در آغوشت.... نوشته شده است

384

  • نیلوبلاگ

    ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﻩ .. ﻣــﻮﻗـﻌﯽ ﮐــﻪ ﻫــﻨﻮﺯﻡ ﺩﻭﺳـــﺘﺶﺩﺍﺭﯼ ﺍﻣــﺎﻧــﺒﺎﯾــﺪ ﺑـــﻪ ﺭﻭﯼ ﺧـﻮﺩﺕ ﺑــﯿﺎﺭﯼ !! ﻣــﻮﻗﻌﯽﮐـــﻪ ﻣـﯽﺧـﻮﺍﯼ ﻣــﺜﻞ ﻗــﺒﻞ ﺷــﯽ ﺍﻣـﺎﻧـﻤﯿﺸﻪ ...!!ﻣــﻮﻗﻌﯽ ﮐــﻪ ﯾــﺎﺩﮐــﺎﺭﺍﺵ ﻣـــﯿﻮﻓﺘــﯽ ﻭ ﯾــﮏ ﻟـــﺒﺨﻨﺪﻣـﯿﺎﺩﮔــﻮﺷﻪ ﯼ ﻟـﺒﺖ !!ﻣــﻮﻗــﻌﯽ ﮐـﻪ ﺩﻝ ﯾــﮏ ﭼﯿــﺰﯼ ﻣـﯿﮕﻪ ﻭ ﻋﻘــﻞﯾــﮏﭼﯿــﺰﺩﯾــﮕﻪ !! ﻣــﻮﻗـﻌﯽ ﮐــﻪ ﺩﻟــﺖ ﭘــﯿﺶ ﯾـــﮏ ﺑﯽﻣــﻌﺮﻓــﺘﻪ !! ﻣــﻮﻗﻌﯽ ﮐــﻪ ﻧــﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﮐــﺠﺎﯼﺯﻧـــﺪﮔﯿﺸﯽ !!ﻣـﻮﻗـﻌﯽﮐـﻪ ﺍﻭﻥ ﺑـــﺮﺍﺕ ﺟـﺬﺍﺏ ﺗــﺮﯾﻨﻪ !!ﻣــﻮﻗﻌﯽ ﮐـﻪﺑـ...

    ادامه مطلب